头像:蓝雯轩《世说新语》中的阮籍大人

关于
Like I'm Gonna Lose You - Meghan Trainor、John Legend

Meghan Trainor与John Legend(两位都私心很喜欢啊)合作的歌曲Like I'm Gonna Lose You。MV中的意象是夜雨中的各种爱意,让人不禁温暖了内心。柔软而浪漫的歌曲,在今天这样难得凉快的日子里,循环了一个下午。
I found myself dreaming of
发现自己梦见
Silver and gold
置身于一片灿烂辉煌之中
Like a scene from a movie
像是每个心碎之人都清楚的
That every broken heart knows
经典电影场景
We were walking on moonlight
梦中我们漫步在月光下
And you put me close
你让我靠近你
Split second and you disappeared
就在那一刹那 你却消失不见
And then I was all alone
然后我一直只是孤单的一个
I woke up in tears
眼泪中醒来
With you by my side
而你就在我身旁
A breath of relief
松了一口气
And I realized
我意识到
No, we're not promised tomorrow
我们永远无法承诺明天
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
And I'm going to hold you
我要抱紧你
Like I'm saying goodbye
就像我要与你道别
Where ever we're standing
无论我们置身何方
I won't take you for granite
我绝不会忽视你
Cuz we'll never know when
因为我们都不知道
When we'll run out of time
什么时候会是我们的故事完结
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
In the blink of an eye
眨眼间
Just a whisper of smoke
恰似一缕轻烟
You could lose everything
一切会悄然逝去
The truth is never known
永远未曾可知那未来
So I'll kiss you longer baby
亲爱的 我要给你深情长吻
Any chance that I get
我会珍视那机会
And I'll make the most of the minutes
珍惜我们之间的分分秒秒
And love with no regrets
无怨无悔的好好爱你
Lets take the time to say what we want
就慢慢诉说我们彼此的期许
Here's what we got before its all gone
就趁一切并未消逝之前拥有一切
No, we're not promised tomorrow
我们是无法承诺的明天
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
And I'm going to hold you
我要抱紧你
Like I'm saying goodbye
就像我要与你道别
Where ever we're standing
无论我们置身何方
I won't take you for granite
我绝不会忽视你
Cuz we'll never know when
因为我们都不知道
When we'll run out of time
什么时候会是我们的故事完结
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
And I'm going to hold you
我要抱紧你
Like I'm saying goodbye
就像我要与你道别
Where ever we're standing
无论我们置身何方
I won't take you for granite
我绝不会忽视你
Cuz we'll never know when,
因为我们都不知道
When we'll run out of time
什么时候会是我们的故事完结
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般
I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像我快要失去你那般

评论(6)
热度(11)

© 青石的街道向晚 | Powered by LOFTER