头像:蓝雯轩《世说新语》中的阮籍大人

关于
Dark of Night - Little Birdy

Little Birdy,来自澳大利亚西部的四人乐队,主唱Katy的少女声线稚嫩干净,尾音却带有烟熏般的质感,总是听来无辜而性感。

I have to go out in the dark of night

我必须得离开在漆黑的夜晚

To get what you wouldn't give me

为了得到你不给我的东西

From strangers in strange towns

从陌生的城市到陌生的人

To get what you wouldn't give me

为了得到你不给我的东西

Don't you want a lover you can count on?

你不想从爱人那里得到依靠吗?

Ohh don't you want a lover you can count on?

你不想从爱人那里得到依靠吗?

Time will change everything

时间会改变这一切

In a moment you might not want to be here

一会儿你可能就不想呆在这里了

Time will change everything

时间会改变这一切

In a moment you might not want to be here

一会儿你可能就不想呆在这里了

I have to go out in the dark of night

我必须得离开在漆黑的夜晚

To get what you wouldn't give me

为了得到你不给我的东西

From strangers in strange towns

从陌生的城市到陌生的人

To get what you wouldn't give me

为了得到你不给我的东西

Don't you want a lover you can count on?

你不想从爱人那里得到依靠吗?

Ohh don't you want a lover you can count on?

你不想从爱人那里得到依靠吗?

Time will change everything

时间会改变这一切

In a moment you might not want to be here

一会儿你可能就不想呆在这里了

Time will change everything

时间会改变这一切

In a moment you might not want to be here

一会儿你可能就不想呆在这里了

评论
热度(14)

© 青石的街道向晚 | Powered by LOFTER